neděle 11. září 2016

O tom, jak vše začalo, a o tom, jak jsem strašně hetero

Vždycky jsem byla naprosto tolerantní, co se týče lidí ze skupiny LGBT. Nikdy jsem neměla problém se s takovým člověkem bavit, kamarádit, dokonce jsem s jedním bi týpkem chodila. Nikdy jsem ale neměla pocit, že bych mezi LGBT patřila. Jsem dost kreativně založená, takže když už jsem si kreslila postavičky, vždycky to  byly jen holky. Ať už kvůli krásným křivkám, vlasům, velkým ňadrům,... kvůli všemu co já nikdy neměla (jo, boky mám slušný a pas skoro až neslušně úzký, to přiznávám). 
Žena, ať už oblečená, nebo nahá, je podle mě pro oko přitažlivější než muž. Když se na to podívám hodně kriticky: penis a varlata. Dvě super věci, které dělají muže mužem (to super huňaté ochlupení na hrudníku a bradě mívají i ženy, které se cítí být ženami). Bez penisu bychom s Áďou asi nebyli, přeci jen, sex není klíčovou věcí ve vztahu, ale myslím si, že je velmi důležitou a nezanedbatelnou. Navíc muž, když nemá sex, je protivný. Velmi. Promiň, lásko. Nicméně ten úchvatný pohlavní orgán prostě přitažlivý není (tvůj samozřejmě ano, miláčku a myslím to vážně!). Navíc koule, no tak, jako opravdu si bůh nemohl dát víc záležet, když vyráběl Adama? Takový ošklivý kožený vak, v tom dvě vejce tak malá, že v Albertu bych je za 3 Kč nekoupila, a ještě se to tak divně smršťuje, natahuje a houpe (zrovna to houpání dokáže být i příjemné, ne že ne). To taková žena, ta je na pohled fakt super. Tedy myslím průměrnou ženu, ne stopadesátikilovou vorvanici, co se zadýchá už jen z toho, že dýchá. Ale prostě prsa, boky, zadek, … Esteticky příjemné.
Ale zpět k věci. Prostě jsem vždycky byla hetero. Nejvíc hetero prostě, žejo, viď, čéče. Koncem loňského roku jsme si dělali s mužem srandu, že zkusíme trojku s holkou. Řekla jsem si, že zkusit se má všechno, a že to koneckonců nemusí být špatná zkušenost. V nejhorším případě zjistím, že to fakt nejde. Ale vždycky to byly jen nevinné žertíky o tom, jak “sbalíme a wojedem” kamarádku. Hahaha. Obnovila jsem svůj účet na “lidéčkách” (vysvětlivka pro ty mladší, než jsem já: starověká sociální síť) a napsala jsem si tam, že jsem lesba (ne, tam si prostě nenavolíte BI, buďto jen na kluky, nebo jen na holky, facepalm) a začaly se dít věci. Nejen, že mi psali chlapi, ať už s nabídkami focení, nebo “Ahoj, jsi hrozně krásná, nevadí že jsem muž?” , dokonce jsem od jednoho doufám-že-trolla sklidila takový úspěch, že mi složil největší kompliment všech dob: “Ty jí máš určitě krásnou a velkou!” (Jo vole, mám jí velkou jak vjezd do pískovny a masturbuju kropícím vozem.)

Psalo mi hodně žen a dívek různých věkových kategorií. Pro pobavení: jedna mi nabídla trochu jinou trojku: “Co takhle trojka: já ty a pes?” Nabídka, která se neodmítá. Sem tam to dokonce vypadalo, že by z toho mohlo i něco být. Nevím, jak je těžké najít ženu do trojky, my jsme dost vybíraví. Nechtěli jsme a ani teď nechceme holku jen na to jedno, když už tedy má něco takového být, je pro nás důležité, aby naše partnerka (ať už ve vztahu nebo jen na povyražení) nám byla sympatická, abychom si měli alespoň trochu o čem povídat. Nikdy jsme netoužili po nějaké rozoďnožce, jen abychom si zkusili sex ve třech. Na lidéčkách jsme na nikoho takového moc nenarazili. Nicméně se objevila jedna taková detektivka (je tohle správně detektiv v ženském rodě?), sympatická zrzka, se kterou byla docela zábava si psát. Zdálo se jí, že neodpovídám dost často, tak si mne našla na facebooku (to mne docela děsí). Psali jsme si (nemám tam hrubku, občas jsem psala já, občas Áďa), a bylo to bezva, tak jsme se domluvili že půjdem na pivo. Na poslední chvíli to bohužel odřekla. Jenže já oblečená, namalovaná, prostě ve stavu, kdy se mi nechce se jít odlíčit, protože make-up je drahá a pracná věc (deset minut i s koukáním na videa na youtube). A co s načatým večerem? Dlouho jsme měli v hledáčku jeden takový nejmenovaný bar, tak jsme si řekli, že ho zkusíme. Bylo to tam skvělé, chodí tam bezva lidi. Jedna slečna se tam s námi dala do řeči (říkejme jí Božka). Tak jsme si povídali, sem tam jsme šli kouřit ven (nekouříme, to je kuře). No a co nenapadlo mého drahého? “Můžeš přespat u nás, dáme trojku,” zase ty naše vtípky... Jak jsme později zjistili, nebyla by Božka Božkou, kdyby neřekla “Tak jo!”
Pod barem za barem jsme se, puberťák by řekl vykousli, já jakožto distingovaná mladá žena řeknu LÍBALI. Moje první líbání s holkou, jej. Zkusili jste se někdy líbat ve třech? Je to docela zvláštní. Prostě si tři lidé stoupnou k sobě, a dva si pak vyměňují sliny a třetí jim mačká zadky, hladí záda, cuchá vlasy, … Z nedostatku lepších obrázků připojuji tento, byť neodpovídá mému popisu. Sto lidí, sto chutí, ve třech je víc možností než ve dvou, další moudře znějící slova mne nenapadají.
No a s postupujícím večerem jsme se přesunuli k nám, kde jsem se definitivně přesvědčila o tom, jak jsem strašně hetero. Sex s mužem a další ženou jsem si strašně moc užila, nejen, že nás to vytrhlo z neexistujícího stereotypu (ne, náš sex není ani po dvou letech stereotypní a nudný), opravdu mne baví uspokojovat jak partnera tak partnerku, stejně jako mne baví, když oni uspokojují mne…

Výsledek? Jsem tak moc hetero, že mne představa sexu se ženou vzrušuje, jsem tak moc hetero, že koukám v tramvaji na pěkný prsa, zadky, nohy,... Jsem tak moc hetero, že jsme si s mužem založili blog o vztahu ve třech.

Máňa

Žádné komentáře:

Okomentovat