čtvrtek 2. března 2017

Zpátky ve hře

Uplynul týden a něco od rozchodu s Káťou. Možná by se zdálo, že je to krátká doba na zotavení se, ale koneckonců, stojí nám za truchlení někdo, komu my nestojíme ani za hloupé “fajn”? Asi ne… a tak se stalo, že jsme zpátky ve hře, plní sex-appealu, šarmu a osobního kouzla.
Zhruba od poloviny prosince jsme se pokusili (možná i docela úspěšně) propagovat náš blog na Tinderu. Potkala jsem tam mnoho zoufalců, mnoho honibrků, dokonce i několik skeptiků vůči čemukoliv netradičnímu, jako je tetování, natož pak náš vztah. Ale není to tak ztracený svět-dá se tam potkat mnoho zajímavých lidůch. O jedné slečně dneska bude řeč.
Jmenuje se Dáňa (jméno samozřejmě, jako vždy, redakčně upraveno). Napsala mi první. Na první pohled by se mohla zdát jako naprosto ideální žena pro nás - čte stejné věci, píše, kreslí, studuje biologii, a kromě toho všeho je podobně rozbitá jako my, a krásná, a roztomile malá… A proč by se mohla jen zdát jako ideální žena? Je totiž zadaná… Nicméně to já jsem taky, a když jsme se spolu poprvé sešly na pivo (v mém případě cider), byli jsme ještě pořád s Káťou. Problémy, které tenkrát už byly znatelné, jsme odůvodňovali kde čím, věřili jsme, že bude lépe.
Málokdy s někým cizím někam chodím, vlastně by se dalo říct, že s Dáňou to bylo moje první rendez-vous s někým novým od doby, co jsem s Áďou. Mírný socializační deficit způsobený tím, že jsme s Káťou nechodili do našeho oblíbeného baru a tím, že rodiče se mnou stále odmítají komunikovat, se mnou udělal své a sympatie k Dáně ještě mnohem víc. No, byly, respektive jsou vzájemné.

“Kdybys nebyla zadaná, tak tě sbalím.”
(Kdybych nebyla, tak se nechám hned…)

Nicméně tahle schůzka byla v naprosto přátelském duchu, probíraly jsme své démony, koníčky, vztahy… Dáňa s Láďou poněkud netradiční vztah. Doufáme, že nám o něm napíšou v rámci jakéhosi křesla pro hosty. Mají mezi sebou krásný vztah a co jsem pochopila, berou to nějak tak, že to, co mají mezi sebou, nemůže narušit nikdo další.

Poznámka pod imaginární čarou: Slovy Dáni: “Jsme jeden teplejší, než druhý.”

Psaly jsme si skoro pořád, pořád bylo a stále je o čem, a jsem moc ráda, že jsem ji poznala.
A pak jednoho dne přišla řeč na seznámení Dáni s Áďou… Domluvili jsme si pivo ve třech. No, nebyla bych to já, abych něco nepokazila… Drazí čtenáři, v tu jednu hodinu odpolední, kdy jsme se měli sejít, mi začínala v práci porada. No, co s tím, že? Dáňa ztratila telefon, takže na příjmu nebyla, a tak se musel Áďa seznamovat sám. Nicméně jsem byla přesvědčená, že když si s Dáňou tak moc rozumím já a k trapnému tichu nedošlo, tak proč by měla mít moje milovaná polovička problém. No a neměla, samozřejmě. Přišla jsem o hodinu a půl později a málem si mne nevšimli. Samozřejmě si dělám srandu, někoho tak úžasného jako jsem já nikdo přehlédnout nemůže.
V hospůdce, kousek od nejmenované řeky protékající nejmenovaným hlavním městem, jsme si povídali dlouho. Ochutnala jsem poprvé Absinth. Až si příště pořídím piercing kolem pusy, budu ho používat místo ústní vody. Podlehli jsme Dáninu osobnímu kouzlu stejně jednoduše, jako ona tomu našemu. Přesunuli jsme se k nám, stále však ve vší počestnosti, zajamovat si, já na flétnu, Áďa na kytaru, Dáňa na bonga. No, většina čtenářů asi tuší, kam se asi tak mohl večer přesunout, a že jsme na hudební nástroje ani nesáhli…
O dva dny později jsme se viděli zase, Dáňa u nás zase přespala… Další večer s pivem, plný povídání a následně i vzdechů. Ale určitě jsme jí svedli na moje úchvatné karí. Já to vím!
Přesto, že jsme vlastně jen kamarádi, je mezi námi dost intimity, a myslím, že vzájemné blízkosti a doteků je více, než v lecjakém “běžném vztahu”, ale pořád je znát, že Dánino srdce patří Láďovi. (Pokud ti to, milý čtenáři, ještě nedošlo, žijí v jakémsi otevřeném vztahu. A to tak otevřeném, že první večer Láďovi volala, jak jsme se o ni hezky postarali.)
Ve vyprávění jsme se přesunuli pomalu ale jistě k dnešním dnům, události několika posledních jsou stále příliš čerstvé na to, abychom o nich chtěli a zvládli psát, takže další pikantnosti z našeho deníčku se dozvíte příště.

Váše Máňa

9 komentářů:

  1. Když to čtu, taky bych brala abyste se o mne starali. Tichá závist ): ale velmi vám fandím! Jste skvělí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsme se žádnému rande nebránili ;) :D A děkujeme :3

      Vymazat
    2. Nojo, ale kde si s vámi to rande mám dohodnout? ;D

      Vymazat
    3. No... Tak máme mail, máme facebook... Cest je spousta :P

      Vymazat
  2. Ja vás chcem tiež spoznať 😁spravte meeting 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alebo teda skôr meetup? 😉😁😁

      Vymazat
    2. Tak my se nikdy nebránili skoro žádné špatnosti :D

      Vymazat
    3. Odkiaľ ste to z prahy? 😂

      Vymazat
    4. Áno, z Prahé 😃 neváhej a napiš nám na facebooku, rádi poznáme fanoušky (a hlavně fanynky, samozřejmě) 😃😃😂

      Vymazat