neděle 31. prosince 2017

Proč jsme lemry, co se děje, jak to bude



Drazí čtenáři,
   asi jste si všimli, že poslední dva články, oba publikované v srpnu, jsou od “kamarádky”. No, dovolte mi vám Alici trošku představit. Slečna okolo pětadvaceti, má ráda sci-fi, fantasy, je to hudebnice, milovnice tvrdé hudby. Má piercingy a tetování. Podobné věty můžete číst v odstavci o Áďovi. Náhoda? Nemyslím si. Může za to Kalousek, Babiš a Ilumináti! Kecám. Může za to (asi teda) hormonální nerovnováha v prenatálním vývoji čehosi, z čeho se následně vyloupl Áďa. A od teď až na věky věků tě jmenuji, Áďo Nadsamče, Alicí Gaysexuání Predátorkou. Ale trošku vám to shrnu i tady.
   V tuhle chvíli je Alice druhým nebo třetím týdnem na Androcuru, který ji zbavuje testosteronu. Matní jí pleť, pomalu se z ní stává holka. V polovině ledna začne užívat i ženské hormony, po kterých jí třeba narostou prsa. Na památku jsme se pokusily udělat odlitek penisu, ale má o k věrné kopii hodně daleko. Tak asi nic. Každopádně Alice zhubla na rozumnou “holčičí” váhu, chodí na epilace, trénuje hlas…
   No a jak to s námi vypadá? Jsme dvě roztomilé lesby (teda jedna roztomilá, druhá drsná, já jsem ta drsná!), jedna si musí po ránu holit vousy, druhá má krámy. Všechny informace o tranzici jsme už nejspíš přečetly, tak sbíráme trans kamarádky kvůli osobnímu svědectví. Dobře, hledají si Alici samy. Ale mne se nevyhýbají, celou 1/14 mých přátel na facebooku tvoří transholky, heč!
   Co se týče nějakého polyamory života… tam to pokulhává. Není na to ani čas, ani energie… Vypadalo to jednu chvíli nadějně s jednou osůbkou, ale nějak to vyšumělo. Asi. Bůh ví… Nebyla to správná chvíle, věřím tomu, že potkat se za jiných okolností, mohlo by to být jinak.


A co tedy bude? No, obě předpokládáme, že se k tomuhle blogu vrátíme, až nebude tranzice jediným omílaným tématem v naší domácnosti (ani volby její pozici nijak extra neohrozily). Kdo nás chce i tak sledovat, je tu Alicin blog Trans*Siberian Highway a moje facebooková stránka Můj život s trans ženou. Slibujeme, že se stále držíme našeho podivného stylu psaní, děsivého smyslu pro humor i strašně nespolehlivé frekvence přidávání příspěvků! ♥





Váše lesbidla

1 komentář:

  1. Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, starší 16 let a mladší 11 let. Můj manžel mě hodně miloval, ale dostalo se do bodu, kdy se zapojil do záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem.
    Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a dalších.
    Vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, nějaké bylinky a kořeny a malou oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a byl to pro mě jen zázrak, jsem šťastný dnes že mi pomohl a můžu s hrdostí říci, že můj manžel je se mnou znovu a on je nyní zamilovaný do mě jako nikdy předtím.
    Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                         +17207992813

    OdpovědětVymazat